چای سبز از بروز سرطان پروستات جلوگیری می‌کند

اندازه متن: Decrease font Enlarge font

خبرگزاری فارس: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خوردن چای سبز سرعت گسترش سرطان پروستات را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محققان اعلام کردند که کپسول‌ها و قرص‌هایی که از چای سبز تولید می‌شوند، سبب کاهش پروتئین‌های مورد نیاز رشد تومور سرطان پروستات می‌شوند.
جیم کاردلی استاد دانشگاه لوئیسیانا به همراه تیم تحقیقاتی خود ۲۶ فرد مبتلا به بیماری سرطان پروستات را در بین سنین ۴۱ تا ۶۸ مورد مطالعه قرار داده‌اند.
هر بیماری که ۴ کپسول «Polyphenon E» را روزانه مصرف کند -معادل نوشیدن ۱۲ فنجان چای سبز در روز- تومورهای سرطان وی به اندازه یک ماه کم می‌شوند و از بین می‌روند.
آزمایش خون نشان می‌دهد که ۳ پروتئین در رشد تومورهای سرطان پروستات کمک زیادی می‌کنند و مصرف چای سبز به کاهش این پروتئین‌ها کمک می‌کند، جزئیات بیشتر این تحقیقات در مجله علمی تحقیقات سرطان به چاپ رسیده و منتشر شده است.



مطالب مشابه:
به اشتراک گذاشتن در :

بدون نظر

ارسال نظر comment